FAQ
- Help
- Vragen? Whatsapp naar: 06-81 55 21 37 (voeg nummer toe aan contactlijst)
Klantenservice
Bij Skihuren.nl staat de wintersporter altijd op nummer 1. De klantenservice van Skihuren.nl is doordeweeks, in het weekend en op feestdagen bereikbaar via Twitter, Facebook en whatsapp.Contact
Whatsapp naar: 06-81 55 21 37 (voeg nummer toe aan contactlijst)Facebook: www.facebook.com/skiverhuur
Twitter: https://twitter.com/SkihurenNL Heeft u vragen en/ of opmerkingen over de website? Neem alsjeblieft contact met ons op, wij staan altijd voor u klaar.
Frequently Asked Questions
Skihuren.nl heeft de meest gestelde vragen voor u op een rijtje gezet:
Huurprocedure
-
Waarom mijn ski's en snowboards online huren?
Online ski's en snowboards huren is altijd goedkoper dan in een winkel van de skiresort. Daarnaast kunt u nu alvast al uw materiaal reserveren zodat u onbezorgd, zonder skibox of gesleep in het vliegtuig of trein, uw wintersport vakantie kunt beginnen. Als u tijdens het bestellen uw lengte, gewicht en schoenmaat doorgeeft, dan zijn de ski's ook al keurig afgesteld. Bestel nu via Skihuren.nl veilig materiaal voor u en uw kinderen! -
Welke datum moet ik invoeren in het systeem?
De datum die u kiest in het reserveringssysteem van skihuren.nl is de datum van uw eerste skidag. U kunt het materiaal de dag ervoor ophalen vanaf 16 uur (voorkom wachttijden tijdens uw skidag en doe het de dag ervoor). -
Moet ik ook de datum van de laatste skidag invoeren?
Nee, u geeft aan hoeveel dagen u gaat skiën en het systeem berekent automatisch de einddatum (Let op: als u voor 6 dagen kiest, is de 7e dag gratis!) -
Ik heb een kortingscode/ promo-code, hoe kan ik deze verzilveren?
Om uw coupon/ promo-code / kortingscode te verzilveren klik dan op 'U heeft een promo-code' en voer uw kortingscode in. De korting wordt automatisch berekend in het systeem. -
Is het ook mogelijk om alleen ski-, snowboardschoenen en helmen te huren?
Het is mogelijk om alleen schoenen te huren -
Moet ik los de skistokken erbij huren?
Nee, de skistokken zijn bij de prijs inbegrepen -
Ik heb per ongeluk verkeerde schoenmaat/ gewicht en lengte ingevoerd. Wat moet ik doen?
U hoeft zich hier geen zorgen over te maken want het huuraanbod van onze winkels is voldoende groot en divers om u te kunnen voorzien van de goede maat/ lengte schoenen, ski's, snowboards en helmen! -
Is de winkel open op zondagochtend? Wat zijn de openingstijden van de winkel?
Tijdens het winterseizoen zijn alle winkels geopend op zaterdag en zondag gedurende de hele dag.
Ongevallen, Annuleringen, Diefstal Enz...
-
Wat gebeurt er als ik mijn bestelling annuleer?
Zie onze algemene verkoopsvoorwaarden: Artikel 6
-
Wat gebeurt er als mijn skimateriaal beschadigd raakt of gestolen wordt?
Eerste geval : ik heb gekozen voor een verzekering tegen beschadiging en diefstal op de site De verzekering dekt alle kosten, u hoeft niets te betalen in de winkel. In geval van materiaaldiefstal moet u aangifte doen bij de politie. In de winkel vult u een formulier voor diefstal/beschadiging in.
Tweede geval : ik heb geen verzekering tegen beschadiging en diefstal genomen Raadpleeg de winkel voor de details van de procedure.
-
Kan ik de niet-verbruikte huurdagen terugbetaald krijgen als ik vanwege een blessure het materiaal eerder terugbreng?
Het spijt ons erg dat u een blessure heeft gekregen op het materiaal dat u via skihuren.nl heeft gehuurd.
- In geval van ziekte of ongeval tijdens de huurperiode blijven de huurvoorwaarden van kracht
- Alleen het materiaal gehuurd door de persoon in kwestie kan worden terugbetaald en zal vervolgens worden gefactureerd naar rato van het aantal effectieve huurdagen (mits voorleggen van medisch document).
- Terugbetaling (met aftrek van 1 euro incl. btw per persoon voor dossierkosten) zal worden gedaan via het betaalmiddel dat u heeft gebruikt bij de online bestelling
- Elke begonnen huurdag wordt niet terugbetaald.
Hieronder de procedure van terugbetaling van onze partner Skiset: Maximum 30 dagen na het einde van de huurperiode kunt u een aanvraag doen voor terugbetaling. U kunt via onderstaande gegevens een aanvraag doen:
- E-mail: service_clients@skiset.com
- Fax: 00 33 1 55 39 30 10
- Post: CFLS / Skiset - 424, Bureaux de la Colline - 92213 Saint Cloud cedex - Frankrijk.
-
Door het slechte weer heb ik niet kunnen skiën. Heb ik recht op terugbetaling?
Het spijt ons erg dat u niet heeft kunnen skiën vanwege het slechte weer. In geval van volledige sluiting van het normaal toegankelijke skidomein sinds de huur van het materiaal en alleen in dat geval, zullen de betreffende huurdagen worden terugbetaald op voorleggen van een bewijs van het bedrijf dat de skilift van het station bedient. In dat geval gebeurt de terugbetaling ofwel via de creditcard gebruikt voor de transactie, ofwel via bankcheque als de klant betaald heeft met bank- of vakantie. Maximum 30 dagen na het einde van de huurperiode kunt u een aanvraag doen voor terugbetaling. U kunt via onderstaande gegevens een aanvraag doen:- E-mail: service_clients@skiset.com
- Fax: 00 33 1 55 39 30 10
- Post: CFLS / Skiset - 424, Bureaux de la Colline - 92213 Saint Cloud cedex - Frankrijk.
-
Om persoonlijke redenen heb ik het materiaal terug moeten brengen. Heb ik recht op terugbetaling?
Het spijt ons dat u het materiaal om persoonlijke redenen terug heb moeten brengen maar alleen ziekte of ongeval van een van de huurders, of sluiting van alle skiliften van het station, zijn redenen die recht geven op een terugbetaling. Hierop zal geen enkele uitzondering worden gemaakt. -
Kan ik terugbetaling krijgen in de winkel?
Terugbetalingen dienen te worden aangevraagd bij onze klantenservice. De winkel is niet bevoegd om terugbetalingen te aanvaarden of te doen. Bij de winkel dient u een retourbevestiging aanvragen dat de terugbetaling van het gehuurde materiaal rechtvaardigt.